הסיפור הזה מתעמק כיצד חברת פתרונות IT, התגברה על אתגרי התקשורת שלה והשיגה גידול של 30% בהכנסות תוך שישה חודשים, לאחר התקנת מרכזיית ענן על ידי Telecom Expert. המהפך לא רק שיפר את התקשורת הפנים-ארגונית ב-40% והפחית את עלויות התקשורת החודשיות ב-25%, אלא גם הוביל לעלייה של 30% בשביעות הרצון של הלקוחות.
להתמודד עם אתגר התקשורת
החברה המתמחה בפתרונות IT לעסקים קטנים ובינוניים, מצאה את עצמה בצומת דרכים בשל תשתית התקשורת הלא יעילה שלה. עם כוח אדם של 50 עובדים הפרוסים על פני מספר סניפים, מערכת הטלפוניה הישנה נאבקה לעמוד בדרישות של עסק שצומח במהירות. שיחות לקוחות הלכו לאיבוד במבוך המערכת המיושנת, והובילו לאי שביעות רצון והחמצת הזדמנויות. כל שיחת טלפון בין סניף לסניף נוהלה כשיחת חוץ דרך רשת בזק. עלויות התחזוקה הגבוהות של המערכת מדור קודם יחד עם חוסר הגמישות בעבודה מרחוק החריפו עוד יותר את האתגרים העומדים בפני החברה.
בניסיון לטפל בבעיות הדוחקות הללו, החברה פנתה ל-Telecom Expert לקבלת פתרון בר-קיימא. מתוך הכרה בצורך בשדרוג מקיף של מערכת התקשורת שלהם, עובדי החברה חיפשו שותף שיוכל לספק פתרון מודרני, יעיל וחסכוני. החיפוש אחר פלטפורמת תקשורת חלקה ומשולבת הוביל אותם לפתחו של Telecom Expert, מומחים בעלי שם בתחום פתרונות תקשורת ומחשוב ענן לעסקים. כאשר השותפות בין החברה ו- Telecom Expert התגבשה, הוכן השלב למסע טרנספורמטיבי לעבר יעילות משופרת, הפחתת עלויות ושיפור שביעות רצון הלקוחות.
כיצד שינתה מרכזיית הענן של Telecom Expert את התרחיש?
הפתרון הטרנספורמטיבי שסיפק Telecom Expert הגיע בצורת מרכזיה מרכזית ענן מתקדמת, שחולל מהפכה בנוף התקשורת של החברה. על ידי שילוב מערכת ניתוב שיחות חכמה, מרכזיית הענן הבטיחה ששיחות לקוחות יופנו ביעילות למחלקה הנכונה או לאדם המתאים, תוך ביטול צווארי הבקבוק הקודמים וצמצום זמני התגובה. בנוסף, האינטגרציה החלקה עם מערכת ה-CRM של החברה אפשרה ראייה הוליסטית של אינטראקציות עם לקוחות, ומאפשרת אסטרטגיות תקשורת מותאמות אישית ויעילות. בנוסף, יישום צאטבוט אוטומטי למענה טלפוני בשירות לקוחות צמצם משמעותית את זמני ההמתנה במוקד הטלפוני.
אחד מנקודות השיא המרכזיות של הפתרון של Telecom Expert היה הצגת אפשרויות עבודה מרחוק לכל העובדים, מתן מענה לצורך בגמישות והבטחת המשכיות בפעילות ללא קשר למיקום הפיזי. זריזות חדשה זו העצימה את כוח העבודה של החברה לשתף פעולה ביעילות בין סניפים ולעבוד מרחוק מבלי לפגוע בפריון או בקישוריות. הניתוח בזמן אמת של נתוני שיחות סיפק תובנות חשובות לגבי התנהגות והעדפות לקוחות, ואיפשר לחברה להתאים את השירותים ואת אסטרטגיות התקשורת שלהם להשפעה מירבית.
איך מומחה טלקום הבטיח מעבר חלק?
מסע היישום אליו יצאה Telecom Expert התאפיין בתכנון קפדני וביצוע חלק, מה שמבטיח מעבר חלק. התהליך התחיל בניתוח מעמיק של צרכי התקשורת והאתגרים הספציפיים של החברה, מה שאפשר ל-Telecom Expert להתאים את הפתרון שלהם כדי להתמודד עם המורכבויות הללו ביעילות לרבות אינטגרציה בין מערכת הטלפוניה למערכת המחשוב. גישה מותאמת אישית זו הניחה את הבסיס להטמעה מוצלחת שתואמת את היעדים והדרישות של החברה.
עם תכנית מפורטת, Telecom Expert המשיך עם ההתקנה והפריסה של מערכת מרכזיית הענן בטווח זמן מהיר להפליא של 48 שעות בלבד לרבות ניוד מספרי טלפון קיימים. ציר זמן מזורז זה היה עדות למומחיות וליעילות של Telecom Expert, תוך מזעור כל הפרעה לפעילות היומיומית של החברה והבטחת המשכיות עסקית לאורך כל המעבר. כמו כן, נערכו הדרכות מקיפות לכל העובדים על מנת להכיר את המערכת החדשה, ולהעצים אותם למנף את יכולותיה במלואן.
כיצד הובילה מרכזיית הענן לגידול של 30% בהכנסות?
להטמעת מערכת מרכזיות הענן של Telecom Expert הייתה השפעה טרנספורמטיבית על החברה, והביאה בסופו של דבר לצמיחה מדהימה של 30% בהכנסות תוך שישה חודשים בלבד. על ידי ייעול תהליכי התקשורת ושיפור היעילות התפעולית, המערכת החדשה אפשרה שיפור משמעותי בשביעות רצון הלקוחות ובמתן השירות. האינטגרציה החלקה של מרכזיית הענן אפשרה לחברה לנהל טוב יותר ולעקוב אחר שיחות לקוחות, מה שהוביל להגברת מעורבות הלקוחות ושימורם.
יתרה מכך, מערכת ניתוב השיחות החכמה המיושמת על ידי Telecom Expert עשתה אופטימיזציה לתקשורת תוך ארגונית, צמצמה את זמני התגובה והעלתה את הפרודוקטיביות הכוללת. שיפור היעילות הזה תורגם ישירות לחיזוק הביצועים התפעוליים ויצירת ההכנסות עבור החברה. עם אפשרויות עבודה מרחוק הזמינות כעת עבור כל העובדים, החברה חוותה גמישות רבה יותר בניהול פעילויות עסקיות, המאפשרת להם להסתגל במהירות לדרישות השוק ולצורכי הלקוחות המשתנים. ניתוח נתוני השיחות בזמן אמת סיפק תובנות חשובות שהעצימו את החברה לקבל החלטות מונעות נתונים, ותרמו עוד יותר לצמיחתן ולהצלחתן. העלייה של 30% בהכנסות שימשה עדות מוחשית להשפעה החיובית של פתרון מרכזיית הענן של Telecom Expert על הפעילות העסקית והביצועים הפיננסיים של החברה, וביססה את מעמדה של החברה כמובילה בענף שלה.
לסיכום, מרכזיית הענן של Telecom Expert לא רק פתרה את אתגרי התקשורת המידיים של החברה אלא גם הכינה את הקרקע להתרחבות עתידית. הודות למערכת הגמישה והניתנת להרחבה שלה, החברה עומדת כעת לצמוח ללא כל מגבלות תקשורת. השינוי שיפר מאוד את תהליכי העבודה, הגביר את היעילות והורדת עלויות, מה שהוביל בסופו של דבר ללקוחות מרוצים יותר ולעלייה משמעותית בהכנסות.